Декларація 2017

Погода в Іванівці

Свята та події

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Курси валют

Курсы валют: курс доллара, евро и российского рубля

Гаряча лінія облради

telef

0-800-507-574

ДЕПУТАТУ ІВАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ VII СКЛИКАННЯ

Згідно статті 45 Закону України «Про запобігання корупції», рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 року №2 «Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» з 01 січня 2017 року особи уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , а також прирівняні до них посадові особи, юридичні особи публічного права та депутати місцевих рад усіх рівнів зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається Національним агентством.

 Декларація заповнюється та подається особисто суб’єктом декларування на веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції через власний персональний електронний кабінет суб’єкта декларування. Упродовж семи днів після подання декларації суб’єкт декларування має право подати виправлену декларацію.

Звертаємо Вашу увагу, що заповнення е-декларації відбувається за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП). З метою своєчасного заповнення е-декларацій на сайті НАЗК та подання її у належний Законом строк радимо завчасно отримати ЕЦП. Електронний цифровий підпис можна отримати безкоштовно:

- у акредитованих центрах сертифікації ключів (АЦСК ІДД) за адресою: м. Херсон вул. І.Кулика, буд. 143а, приміщення ЦОП тел. (0552)510241, та м. Нова Каховка, вул. Горького , буд.11а , тел. (05549)45288.

- за допомогою сервісів ПАТ КБ «Приватбанк» (для тих, хто має платіжні картки цього банку). Для цього необхідно:

1. Зареєструватись у «Приват24».

2. На сторінці «Все услуги» вибрати послугу «Бизнес».

3. На сторінці послуги «Бизнес» у розділі «Электронная цифровая подпись» обрати рядок «Скачать сертификат» і далі діяти за підказками сервісу.

Додаткову інформацію щодо переліку та місцезнаходження зазначених центрів, порядку отримання електронного цифрового підпису можна отримати на сторінці Центрального засвідчувального органу міністерства юстиції України: http://czo.gov.ua

Звертаємо Вашу увагу на необхідність ретельного збереження отриманого електронного ключа (бажано на СD-диску) та паролю.

Після отримання електронного ключа необхідно на головній сторінці веб-сайту Національного агентства з питань запобігання корупції зайти за посиланням «ЗАДЕКЛАРУЙ» та:

  1. У рядку «АЦСК» вибрати із запропонованого списку назву центру сертифікації, у якому отримано електронний ключ.
  2. У рядку «Приватний ключ» обрати файл з ключем, записаний на комп’ютері, СD-диску чи іншому електронному носієві.
  3. У рядку «Пароль приватного ключа» увести пароль, який був введений при формуванні електронного ключа.
  4. Увійти до свого особистого кабінету та розпочати роботу із заповнення електронних декларацій.

З більш детальним роз’ясненням щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю можна ознайомитись на веб-сайті НАЗК корупції (nazk.gov.ua) .

Відповідальність за порушення вимог фінансового контролю, щодо подання е-декларацій, визначено статтею 1726 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

 

Голова районної ради                                                                                                                                                                        Л.М.Павленко